Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2018 13:54 - Вечността помежду ни...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5824 Коментари: 16 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Вечността помежду ни...
 

У мене трепкат твоите следи,
оставени във нощите красиви,
когато с мисли ме рисуваш ти,
когато сме неистово щастливи. 

Пресрещаме се в другия ни свят,
вълшебен лунно някак си възможен
и в неговия звезден необят
е твоя страх докрайно уталожен. 

Танцувам с теб по стръмни върхове,
споделям ти безброй събрани тайни,
сподирят ни смълчани ветрове,
по пътища в небесното потайни. 

От теб си вземам сила и любов,
отнасям я във дните си безкрайни,
а тихия божествен благослов
мечтите ми досбъдва всеотдайни. 

И ти оставаш клетвен епилог,
на моята душа калена в бури,
сакралност и надземен аналог
на вечността стаена помежду ни. 

20.08.2018г.
Елица

image 






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - :))
05.10.2018 14:31

….Елица мила имам усещане..
че твоят мъж го няма... или тайно копнееш по друг
Извинявай за коментара ..
бих те разбрала...
цитирай
2. cinderellathespy - 1. milady - :))
05.10.2018 15:52
milady написа:

….Елица мила имам усещане..
че твоят мъж го няма... или тайно копнееш по друг
Извинявай за коментара ..
бих те разбрала...


Усмивки, Юле!
Разбира се, че го има моя мъж и за него има написани куп красиви стихове! Не отъждествявай лирическата героиня винаги с мен...или ако го правиш имай впредвид, че аз не пиша само за отношения с другия пол, ами например и за обичта, която ме свързва с майка ми, а тя е отвъд - в сакралния свят и именно там аз съм с нея... :))
Това е просто стих, аз самата не винаги разбирам много добре шепотите на подсъзнанието ми към какво точно водят!
Хубав следобед!:)

Ели

пп: Вярвам, че тоя минус не е от теб, защото ти цениш добре подредената поезия, а аз мисля, че що годе добре ги редя думите. Оставам с впечатление, че пак на някого преча в сайта, та мисълта ми е да успокоя публиката - след два месеца изчезвам оттук и я затварям страницата блог.бг. Не ме привлича вече пространство, в което непознати хора имат право да ми оценяват мислите и да ми сочат палци "Да живее" - "Да умре"! Живеем вече в ново време, в което тия маркери на дуалността трябва да останат зад гърба ни! Това пространство го напуснаха много свестни хора назад във времето, хора които ми липсват. Някои не са вече дори между живите... Десет години тук са ми достатъчни. Блогчето ще ми остане просто спомен от един доста тежък период в живота ми, в който поезията и разговорите с добри и позитивни хора тук много ми помогнаха!
цитирай
3. milady - :))
05.10.2018 16:40
Ти наистина знаеш как да раздаваш усмивки
отговорът е още по-хубав... от творбата ти..
всеки когото се срещаме... е сродна душа...
особено майката и бащата... децата…
Приятно ми беше да споделя..
и винаги с удоволствие слушам твоята музика
усмивка и прегръдка слънчево момиче
/ не искам да развалям атмосферата…
... аз също презирам анонимността…
Бъди щастлива...
цитирай
4. valdor1355 - Здравей. Прочетох коментарите под ...
05.10.2018 19:37
Здравей.
Прочетох коментарите под постинга. Искам да взема отношение относно напускането (ти) на платформата с моето мнение. Значи аз съм блогърка, която пише. Тук съм чела много позитивни хора, а също и хора, които замърсяват средата. Но аз съм в Блог бг, най- вече защото мога да архивирам "мислите" си, без значение средата и одобрението или критиката и.
Та, ако искаш си помисли защо си тук- заради публиката или понеже просто си пишещ човек.
Поздрави. :)
цитирай
5. lexparsy - Както винаги ме радва поезията ти за споделена любов Ели :-)
05.10.2018 22:38
...
а относно Блога... и коментара на valdor1355... и аз се възползвам да архивирам нещо тук, макар че все си е един влажен зимник, но редовно стоплян от вдъхновени хора, като тебе :-)
Само дето има няколко хлебарки които разнасят и присаждат мухъл баш на най позитивно мислещите... и които собственика на мазето не ще да почисти...
А ако не беше така, и аз примерно бих "архивирал" доста повече :-)
цитирай
6. dimganev - Скъпа Елице,
06.10.2018 10:57
Не бързай да си тръгнеш. Навсякъде има вражди, завист и злоба. Ти си една от малкото в този сайт, които могат да подредят повече от два реда в стъпка и които могат да бъдат четени с удоволствие. Защото ти ако си тръгнеш, ако други като теб си тръгнат, ще останат само тези които няма къде да отидат. Този сайт е една малка България – и тук простотията е много по-голяма от креативността и интелекта. Но ако само извръщаме гнусливо глава и се опитваме да я загърбим, тя ще върви подире ни и ще ни залива с помия. Най-лесно е да се тръгнем, и аз бях го намислил това. Но не е това начинът. Ако мислиш, че тук не те оценят, пиши другаде, пиши на много места, нека повече хора да те прочетат. Светът не се състои само от тъпанари.
Колкото до Валери и неговия монолог а ла Буковски, не го съди остро, той се опитва да провокира. В американската литература има много по-шокиращи стихове, просто времето на нашия век е такова. От любовта остана само чукането, от идеите – голата меркантилност, боговете слязоха на земята и се захванаха с бизнес и далавери…
А ти пиши, пиши когато имаш да кажеш нещо, пиши дори когато нямаш идея към какво те води твоята сетивност, напук на всички хейтъри и манипулатори.
Бъди здрава!
Д.Г.
цитирай
7. ard - Здравей Ели,
06.10.2018 13:54
Поздравления за творбата, много ми хареса.
Както винаги вдъхновено и в твой стил!

Слагам Плюс, за да неутрализирам поне един от минусите,
явно някой ти е завидял за Първа, друго няма какво да е:)

Поздрави!
цитирай
8. troia - Eли,
06.10.2018 20:22
ако си тръгнеш ще ни липсваш. Не го прави, а ако искаш си дай почивка. Както казва dimganev навсякъде има злоба, завист.Ти си малко октровче на красота и поезия. Помисли си.:)
Приятна вечер!
цитирай
9. cinderellathespy - 3. milady
08.10.2018 11:24
milady написа:
- :))
Ти наистина знаеш как да раздаваш усмивки
отговорът е още по-хубав... от творбата ти..
всеки когото се срещаме... е сродна душа...
особено майката и бащата... децата…
Приятно ми беше да споделя..
и винаги с удоволствие слушам твоята музика
усмивка и прегръдка слънчево момиче
/ не искам да развалям атмосферата…
... аз също презирам анонимността…
Бъди щастлива...


Благодаря ти, Юли!
Да, близките ни са най-важните параметри в живота ни!
Радвам се, че музиката ти харесва...
Поздрави!*

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - 4. valdor1355
08.10.2018 11:34
valdor1355 написа:
Здравей.
Прочетох коментарите под постинга. Искам да взема отношение относно напускането (ти) на платформата с моето мнение. Значи аз съм блогърка, която пише. Тук съм чела много позитивни хора, а също и хора, които замърсяват средата. Но аз съм в Блог бг, най- вече защото мога да архивирам "мислите" си, без значение средата и одобрението или критиката и.
Та, ако искаш си помисли защо си тук- заради публиката или понеже просто си пишещ човек.
Поздрави. :)


Здравей, valdor1355!
Благодаря за коментара ти. В моя блог винаги съм споделяла мисли
най-вече сама на себе си. Радвам се ако някой намине и си споделим
някоя предизвикана емоция, но никога не съм писала за т.нар. "Публика"
по простата причина, че хората които четат в интернет на тази или другите
платформи не ме познават реално, не са част от моята битийност и няма как
техните оценки (положителни и отрицателни) на моите мисли да ме засягат. Оценките, които са дали си остават за тях, не за мен... И друг път съм казвала -
в блог.бг не ми харесват тези палци и това не е наранено его или комплекси,
просто не обичам негативността, тя ме кара да се чувствам неспокойна
и дискомфортно. Натрупах солиден архив от постове за 10 години. Ако в бъдеще
почувствам потребност пак да пиша тук и ако платформата я има може да се върна.
Аз си имам друго пространство, в което пиша всеки ден и в което ми е спокойно
насаме с мислите ми. Там има натрупани близо 2000 поста.:) Аз мога без блог.бг, блог.бг без мене може също. Просто навлизам в нов етап от живота си и имам нужда от нещо ново.
Поздрави и бъди здрава,

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - 5. lexparsy
08.10.2018 11:39
lexparsy написа:
Както винаги ме радва поезията ти за споделена любов Ели :-)
...
а относно Блога... и коментара на valdor1355... и аз се възползвам да архивирам нещо тук, макар че все си е един влажен зимник, но редовно стоплян от вдъхновени хора, като тебе :-)
Само дето има няколко хлебарки които разнасят и присаждат мухъл баш на най позитивно мислещите... и които собственика на мазето не ще да почисти...
А ако не беше така, и аз примерно бих "архивирал" доста повече :-)


Здрасти, Алекс!
Благодаря ти за подкрепата.
Винаги можеш да ме четеш на другото ми място.
Тук, обаче, скоро ще затворя. Дори и да се връщам,
ще бъде за да се чета назад. Реалността ми е доста натоварена
и просто нямам време вече за писателстване на много места.
Освен това се регистрирах в един друг сайт, за поезия,
където си водим интересни разговори с другите потребители
и интересът ми вече е насочен натам. Ще минавам да ви подкрепям
в опитите ви да направите това място по-позитивна и добра среда за
общуване. Обещавам.
Сърдечни поздрави,

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - 6. dimganev
08.10.2018 11:51
dimganev написа:
Скъпа Елице,
Не бързай да си тръгнеш. Навсякъде има вражди, завист и злоба. Ти си една от малкото в този сайт, които могат да подредят повече от два реда в стъпка и които могат да бъдат четени с удоволствие. Защото ти ако си тръгнеш, ако други като теб си тръгнат, ще останат само тези които няма къде да отидат. Този сайт е една малка България – и тук простотията е много по-голяма от креативността и интелекта. Но ако само извръщаме гнусливо глава и се опитваме да я загърбим, тя ще върви подире ни и ще ни залива с помия. Най-лесно е да се тръгнем, и аз бях го намислил това. Но не е това начинът. Ако мислиш, че тук не те оценят, пиши другаде, пиши на много места, нека повече хора да те прочетат. Светът не се състои само от тъпанари.
Колкото до Валери и неговия монолог а ла Буковски, не го съди остро, той се опитва да провокира. В американската литература има много по-шокиращи стихове, просто времето на нашия век е такова. От любовта остана само чукането, от идеите – голата меркантилност, боговете слязоха на земята и се захванаха с бизнес и далавери…
А ти пиши, пиши когато имаш да кажеш нещо, пиши дори когато нямаш идея към какво те води твоята сетивност, напук на всички хейтъри и манипулатори.
Бъди здрава!
Д.Г.


Здравейте, господин Ганев!
От коментара Ви оставам с впечатлението, че ме бъркате с другата Елица - Елица Ангелова, която също има блогове в този сайт. Аз съм друга Елица:) Радвам се, че стихчето ми ви е харесало. В сайта съм от 10 години, имам изградено мнение за блоговете, потребителите, за целите които всеки от нас преследва битувайки в това пространство. И не е въпроса до оценяването, аз нямам нужда да бъда оценявана, стиховете ги пиша най-вече заради самата себе си и може би хората свързани близко със същността ми. Оценките за творчеството ми на други незапознати със същността ми хора просто не ме засягат. Имам си друго пространство, в което се чувствам комфортно и в което постирам активно от 7 години. Ако някой ме намери случайно там – да заповяда да чете. Тук просто вече на душата ми не и харесва. Време ми е за промяна. Бъдете здрав и успехи в постването! Дори и един човек да намине в блог-а ви и да си кажете някоя добра дума е нещо хубаво в това пространство, в което за съжаление в последните години се вихри пошлостта и злобата…, а тези категории не са ми на сърце…, затова и ще заключвам в края на годината.
Поздрави,

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - 7. ard
08.10.2018 11:59
ard написа:
Здравей Ели,
Поздравления за творбата, много ми хареса.
Както винаги вдъхновено и в твой стил!

Слагам Плюс, за да неутрализирам поне един от минусите,
явно някой ти е завидял за Първа, друго няма какво да е:)

Поздрави!


Маги, здрасти!
Кому е нужна тази завист?
Не съм се сложила аз на първа.
Дори незнам кой и по каква причина ги прави тия неща
с прочитите.... Имам дори съмнения, че едно и също лице
напомпва постинга, а после влиза през спящи профили
да бие минуси. Нещо като автогавра с потребителя!
Супер е грозно това и откровено ми омръзна.
В последните месеци не ме пропускат да ме помпят...
Чувствам се като използвана, като на заколение...
Смятам от новата година да си ги спестя тия емоции...
Глупост е според мен да се упорства да се седи
в пространство, в което манипулацията е правило!
Интелигентни хора сме, за да ни правят на маймуни
3-4 души, вече куп години! Позитивен човек съм,
но това надхвърля всякакви граници за нормално общуване
и битуване в платформата. Тъй че... ще си ходя...
Прегръдки,

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - 8. troia
08.10.2018 12:06
troia написа:
Eли, ако си тръгнеш ще ни липсваш. Не го прави, а ако искаш си дай почивка. Както казва dimganev навсякъде има злоба, завист.Ти си малко октровче на красота и поезия. Помисли си.:)
Приятна вечер!


Кати,
нищо и никой не е в състояние да ме разубеди за това,
че битийността ми в това пространство е изчерпана.
Преди поствах с радост, водехме прекрасни разговори
с други потребители, тука от известно време се разправяме
все за напомпани постинги, за гавра с тоз, гавра с онзи...
Напряга ме това. Ще оставя тук още 2 стихчета през ноември
и декември и ще си отида. Нека помпаджията да си намери
друга "жертва". Прочитите много отдавна тук не са реални.
Манипулирани сме от 3-4 души с много профили в сайт-а.
Емиии... нямам нужда от това. Реалността ми е достатъчно
напрегната, за да хабя емоции и в блог.бг.
Ще се четем в Откровения. Ела и в Стиховете, ако искаш.
Там е спокойна атмосферата. Модераторите се грижат
да няма обиди и огорчения.
Поздрави, Кате, ще те чета от дистанция.

Ели
цитирай
15. barin - Здравей, Ели. Много пъти съм каз...
11.10.2018 07:15
Здравей, Ели. Много пъти съм казвал, че съжалявам, че не мога да пиша стихове. Въпреки това чета стихотворенията и твоите са сред предпочитаните. Харесвам на около десетина потребителя в блога, а преди два дена посъветвах един бъдещ млад писател и един възрастен поет да се регистрират и публикуват в блога.
Все така добре да пишеш и да не си разваляш стила.
цитирай
16. cinderellathespy - 15. barin
16.10.2018 13:19
barin написа:
Здравей, Ели. Много пъти съм казвал, че съжалявам, че не мога да пиша стихове. Въпреки това чета стихотворенията и твоите са сред предпочитаните. Харесвам на около десетина потребителя в блога, а преди два дена посъветвах един бъдещ млад писател и един възрастен поет да се регистрират и публикуват в блога.
Все така добре да пишеш и да не си разваляш стила.


Благодаря ти сърдечно, Иване!
Стихчетата много ми помагат в забързаното ми тежко ежедневие.
Пиша почти всеки ден. Аз го наричам стихотворни размисли
за куп нещица от битието, които ни правят по-добри хора.
И аз чета основно в няколко блог-а тук, но напоследък и за това
нямам време. За съжаление тук вече не се чувствам уютно
и спокойно. Затова и от новата година ще заключа и ще скрия ключа.
На който му е интересно - да ме чете назад.
Усмихнат есенен ден,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719318
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031